Servicekontrakter til bekymringsfrie produktionstider.

Vores servicekontrakter danner det optimale grundlag for at bevare dine Horizon maskiners værdi. Vi tilbyder dig tre basismodeller –  servicekontrakten, premium-servicekontrakten og full-service-kontrakten. Alle kontakttyper kan udvides valgfrit for at opfylde dine behov bedst muligt.

Servicekontrakt

Basis-service Forebyggende pleje af maskinerne (en eller to gange om året).
Telefonisk påmindelse Du modtager en påmindelse om den næste servicetermin.
Transparente omkostninger Fast pris på teknikerens arbejde og kørsel ved servicearbejde.

Premium-servicekontrakt – kan fås til alle maskiner

Service Indeholder alle ydelser i basis-service: Forebyggende pleje (en eller to gange om året), telefonisk påmindelse og transparente omkostninger.
24 måneders garantiHorizon fordobler garantien for nye maskiner fra 12 til 24 måneder fra købsdatoen.
10 % på slid- og reservedele

Vi yder en rabat på 10 procent på samtlige slid- og reservedele. Det gælder for hele premium-servicekontraktens løbetid.

Full-service-kontrakt
Service Indeholder alle ydelser i basis-service: Forebyggende pleje (en eller to gange om året), telefonisk påmindelse og transparente omkostninger.
Fejl- og servicearbejde Teknikerens køreudgifter og arbejdstimer dækkes både ved servicearbejde og ved driftsforstyrrelser.
Reservedelsomkostninger

Alle nødvendige reservedele er allerede indeholdt.

Software-opdateringer Nødvendige opdateringer af maskinsoftwaren foretages uden beregning.
Ekspres-levering Reservedele modtager du per ekspres-levering direkte på anvendelsesstedet.

Valgfrie udvidelser

Tilkaldeservice I højproduktive perioder står en tekniker til rådighed, som du kan tilkalde.
Reaktionstidsaftale En teknik kommer ud til jer inden for en fastsat tid.
Teknikerstationering Der er mulighed for at stationere en tekniker direkte i jeres virksomhed.
Ekspres-levering* Reservedele modtager du per ekspres-levering direkte på anvendelsesstedet.

* Allerede indeholdt i full-service-kontrakten.


Individuelle service-koncepter.

Hvis du har personlige krav til vores service, anbefales det at tage en personlig snak. På den må kan vi udvikle koncepter, som skræddersys efter dine behov.

 

Tag her kontakt til vores tekniske kundeservice.